vrijdag 1 mei 2020

Maandag 27 april


Dag snollebollekes,

hebben jullie een leuk weekend gehad ? Heb je een beetje kunnen spelen?   Fietsen ???
Ik wel hoor. Het doet deugd, om eens buiten te zijn.
En soms kom ik dan iemand tegen..... hé Fidel !!!!

Keppetjes.... donderdag kunnen we elkaar, op afstand, even zien.
Ik zal nieuwe bundels, taakjes enz. in zakjes stoppen. Dan kun je die met mama/papa komen halen.
Lukt dit niet......dan ben ik jouw postbode.

Ik wacht nog even op juf Michelle....en dan stuur ik jullie een uur.... Oké ?

En Nu.... wat doen we vandaag ?????????

Wiskunde target 6 les 2 : HERHALING

Taal : Thema 8 les 8 : nadenken over zinnen ( werkwoorden)

Spelling : woordpakket 23 overschrijven

Bingel

WAAR vind jij alles ????????????????????????
Bij maandag 27 april, of bij wiskunde les, taalles


En nog even dit.......ik hou van jullie. En ik ben zo trots !!!!!
Ook heel trots en blij met de hulp van jullie mama/papa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook voor hen een bank vooruit en een zoen van de juf ( op afstand ) 

Geen opmerkingen:

Bijna Sinterklaas !!!!!