dinsdag 5 mei 2020

woensdag 6 mei


Lieve snollebollemosterdpotjes,
woensdag vandaag !!!!!
Wat gaat de tijd toch snel! En woensdag is-de-lekker-op-gemak-dag.

Jullie weten zeker al, hoe jullie de lesjes vinden ? 😊😍👀
Super hoor !
Ik wil wel nog even dit zeggen.
Elke avond geven we de helden van nu een applaus.
Weet dat jullie ook een held zijn! Ik applaudiseer elke avond voor jullie, ook voor jullie mama/papa/helper bij taakjes.
En ook voor juf Miranda! Zij heeft me enorm geholpen met de blog.Zonder haar.....
Zo zie je, ik leer ook bij !

Als je bij ontspanning kijkt, zal je daar ook de verjaardagstaart vinden. Misschien leuk ?

Oké bolletjes,

eerst wat beweging ! KLIKKEN

Dikke kus.

1 opmerking:

Juf Vanessa zei

Dag juf Ann,

Ik heb geklikt op KLIKKEN en oh la laaa, wat een leuke verrassing, ik had er meteen zin!!!

Groetjes,

juf Vanessa

Bijna Sinterklaas !!!!!